درباره ماتماس با مامشاوره پزشکیوقت دهی - یادآوریایمیل

آیا علایم اولیه بیماریهای مهم و سرطان را می شناسید؟

آیا احتمال ابتلا به سرطان پستان و رحم، کانسرهای گوارشی، پروستات، پوست و ریه و ... در شما و جود دارد؟

آیا سوابق بیماری و کانسرهای فامیلی و ژنتیکی دارید؟

آیا در خانواده و فامیل دارای شیوع و خطرات بالای بیماری زایی زندگی می کنید؟

آیا احتمال ابتلا به پوکی استخوان، نارسایی کلیه و اختلالات هورمونی در شما وجود دارد؟

آبا شما در خطر بیماریهای قلبی - عروقی، فشار خون، دیابت، چربی و اوره بالا هستید؟

مراقبت مداوم و رایج افراد سالم شامل غربالگری بیماری های بدون علامت و هم چنین ارزیابی فاکتورهای خطر بالقوه ای است که در بسیاری از اشخاص وجود دارد و نسبت به آن ها توجهی ندارند.

به دلیل اهمیت بسیار فراوان موارد فوق الذکر، امروزه، در مراکز مجهز بیمارستانی و دانشگاهی ضمن تأسیس کلینیک های چکاپ و مراقبت برنامه ریزی شده از افراد برای تمام عمر، سایت های الکترونیکی نیز در دسترس قرار دارند که مردم می توانند با مراجعه به آن ها برنامه های چکاپ سالانه خود را دریافت و حتی خطر ابتلا به برخی بیماری ها را نیز در طی سال های آینده برای خود تخمین بزنند. افراد دارای شناسنامه الکترونیکی هستند و در تاریخ های معینی آزمایشات و بررسی های رادیولوژیک لازم (به عنوان مثال آزمایشات خونی، ماموگرافی، پاپ اسمیر ، دانسیتومتری و سنجش تراکم استخوان) را انجام می دهند... ادامه مطلب...

جدیدترین مطالب

energy-drink.jpg
نوشابه‌های انرژی‌ زادر مورد استفاده از نوشابه‌های انرژی‌زا باید هشدارها و نکات مشخصی را بدانید.نوشابه‌های انرژی‌زا حاوی غلظت بسیار
diarrhea2.jpg
کمک‌های اولیه در اسهالدر صورت وجود این موارد، فوری با اورژانس تماس بگیرید:- اسهال شدید باشد.- بیمار، شکم درد شدیدی داشته باشد.درمان و یا
antibiotic.png
آنتی بیوتیک‌هاآیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با کوچکترین علایم سرماخوردگی و انفلوانزا، گلو درد یا گوش درد، توقع دارید که پزشک
osteoprosis1.jpg
استئوپروز (پوکی استخوان)استئوپروز وضعیتی است که در آن مقاومت استخوان‌‌ها به علت آنکه مقاومت‌شان کاهش می‌یابد، مستعد شکستگی
hypertension.png
این بیماری شایع، خطرناک ، بدون علامت و در عین حال به آسانی قابل تشخیص و درمان است.عوارض بیماری شامل :· نارسایی کلیوی· سکته و نارسایی قلبی·
gallstone.jpg
سنگ‌های صفراویکوله‌لیتیازیس یا سنگ صفراوی، به معنای رسوب مواد سخت در سیستم صفراوی است. سنگ صفراوی می‌تواند در کیسه ی صفرا تشکیل شود.
abdominal-pain.jpg
در صورت وجود این موارد، فوری با اورژانس تماس بگیرید:- وجود درد شکمی و حساسیت به لمس در قسمت ربع تحتانی راست شکم همراه با تب و با یا بدون
cancer.jpg
سرطان از دلایل بسیار عمده‌ در مرگ و میر در سراسر جهان است. آموزش‌ها شاید به شما نشان دهند که سرطان بیماری ترسناکی است اما نباید ناٱمید